idag är det morsdag.

Andra gången jag får känna mig firad på denna dag. Idag ska jag fortsätta min träning i Åre. Tre pass står på schemat. Tobias och Källa åker hem till Anita och firar. Hoppas att det blir lite tårta kvar till mig också. Tobias berättade nämligen igår att han hade beställt en tårta på Sundings, godingen!
Vi har inte hunnit träffas så mycket den här helgen. Jag brukar alltid säga att veckorna springer förbi, men vad gör inte helgerna???? Tiden går så himla fort och nu är det äntligen bara en vecka kvar i skolan!!! YEAH!
Avslutas med inlämning på måndag av sista momentet i grupparbetet, en individuell uppgift som vi får arbeta med i tre dagar, sen ett seminarium på torsdag. Längtar till torsdagkväll, sen kan jag äntligen släppa plugget för några månader i alla fall, skönt!
En extra stor kram till min fina mamma idag!! Längtar så tills att ni kommer den 14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0