asfaltsänka.

Jaha, då var man asfaltsänka igen då. Av erfarenhet vet jag iofs att veckorna går väldigt fort, framförallt när man har tiden fullspäckad. Den här veckan är verkligen busy. =) Jag tycker att det är otroligt roligt att ha börjat jobba.
Idag hade vi styrelsemöte här hemma. Källa var relativt nöjd till en början. Sen avbröt hon alla och sa "hej då", jag antar att hon tyckte att det var färdigpratat för kvällen, och att hon ville ha mamma för sig själv.
Min gogumma!
Imorgon är det Östersund och redovisning av moment 3. Det går undan!

Kommentarer
Postat av: Maria Sandholm - gymnasiet

Hej Jessie!

Kul att du börjat skriva i bloggen igen. Tänk att det snart är 1år sen vi sågs på återträffen, tiden går så fort. I juni tar jag examen som sjukgymnast, har tydligen läst 3 år nu men de åren bara försvann:) Hur går det för dig med utbildningen? När är du klar? Va stor Källa har blivit, och sin mamma upp i dagen.

Ha de jätte bra.

Kram Maria

2010-05-18 @ 22:44:33
Postat av: Jessica

Hej Maria!!! Ja, det har verkligen gått fort det här sista året, eller egentligen tiden överlag. Om man tänker efter känns det inte som att det var så längesen som vi gick över skolgården vid tingvallla för att gå till matsalen. Det var tider det. =) Jag är klar med min utbildning om ett år, då har jag en treåring kandidatexamen. Vi får se om jag väljer att läsa vidare, beror lite på hur det blir med jobb och så. oj oj oj. tar du examen nu??? GRATTIS!!!!!

Vad har du tänkt att göra i sommar??

Kul att höra från dig!

Kram

2010-06-07 @ 22:34:18
Postat av: Jessica

Hej Maria!!! Ja, det har verkligen gått fort det här sista året, eller egentligen tiden överlag. Om man tänker efter känns det inte som att det var så längesen som vi gick över skolgården vid tingvallla för att gå till matsalen. Det var tider det. =) Jag är klar med min utbildning om ett år, då har jag en treåring kandidatexamen. Vi får se om jag väljer att läsa vidare, beror lite på hur det blir med jobb och så. oj oj oj. tar du examen nu??? GRATTIS!!!!!

Vad har du tänkt att göra i sommar??

Kul att höra från dig!

Kram

2010-06-07 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0