Sjuklingar.

Källa är på bättringsvägen, nu är det föräldrarnas tur. Jag och Tobias hostar och snorar. Jag känner mig ändå relativt pigg. När jag klev upp för en timme sedan var det värre, usch vad sjuk jag kände mig då.
Egentligen skulle jag flygit/hoppat/åkt/skuttat skärmflyg idag, men jag ringde och avbokade detta igår. Vill verkligen kunna njuta av denna upplevelse till 100%.

Nu har jag i alla fall sommarlov från skolan!! Det känns hur bra som helst. Avslutade terminen med att sitta upp till 03 och skriva på min individuella uppgift, för att sedan gå till jobbet vid 08:15.
Idag ska jag klippa vår gräsmatta i alla fall, det är en sak som är säker.
Ha en himla bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0